19 Kasım 2013 Salı







İÇİMDEKİ SES


    Sanki biri var içimde,  taa derinlerde birşeyleri arıyor, dışarı atmaya çalışıyor..İçimde dolaştıkça  acıtıyor ruhumu zaman zaman.. Anlamaya çalışıyorum.
İçimdeki ses, anlamaya çalışma, hisset ve bırak diyor.

Kimsin sen? Dolaşıp durma içimde...

Baksana,
Benim olan hiçbirşey yok. Çırılçıplağım. Bir nefes var içimde, onuda bırakıp gideceğim zamanı geldiğinde. Öyleyse sahip miyim birşeye? Değilim, ama sahipmiş gibi tutunurum tırnaklarımla.
Öyleki, kimse elimden almasın diye. Bilirim, sahip olduğum birşey yok ama, öyle zannederim.
İşittin mi beni?


Huu dedi,
İçindeki nefes senin olan. Sen onu dinle, ona bak. Odur senin anahtarın. Bir nefesle geldim demedin mi buraya? Bak etrafında gördüğün herşey yanılsama. Sen nefesinin içinde kal. Ordan bak etrafına,insanlara, insan olanlara. O zaman anlayacaksın hakikati. Bir nefeslik canın var bu dünyada, onuda verip gittin mi, geride kalan ne var senin olan?
Beden gitti, nefes gitti, ruh gitti!! Koskoca boşlukta bir dalgasın sen. Neyin dalgası olduğunu da var sen bul artık. Benden bu kadar. Çırılçıplak sadece bir nefesten ibaret olduğunu sakıın unutma emi?

Dur gitme söyle,
Aşk ne peki?

-O da yanılsama.
Var olan bir şey yok güzelim diyecektim, güzelde yok. Bildiğin tüm kavramlar herşey yanılsama.
Çöz de, çık bu karışımın üstüne, göreyim ver artık nefesini..


Sanki biri var içimde,taa derinlerde, sesini duyurmaya çalışıyor huu diye...Bense anlamaya çalışıyorum.
İçimdeki ses, anlamaya çalışma,hisset diyor.Sadece hisset ve bırak, gitsin...


Ayşe Sarı


HarfIer yetmedi anIaşıImama...
Hz.Mevlana





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder