25 Ağustos 2013 Pazar





        


          MARİFET

Aceleci yaratılışımı şaşırtıyorum artık. Sükunetin hazzını tanıdım çünkü. Elveda sabırsızlığım. Bunca yıl ayrılmaz iyi bir  ikiliydik biz. Çabuk tükettikçe  seninle her şeyi, daha daha diyorduk. Doyuramadan ruhumu, yürüyüp  gittik seninle dönüp dönüp arkamıza bakarak.

Arkada bıraktıklarıma da seninle birlikte elveda diyorum. Şaşırma, bildiğin apaçık bir veda bu. Seninle birlikte tüm yaşanmışlara.

Sükunetim var şimdi yanımda. Acele etmeye gerek yok, bunu sen öğrettin sabırsızlığım. Her şey kendi zamanında geliyor. Olduğum yerde içimden ve dışımdan geçenlere izin vermem yeterliymiş biliyor musun?
Geçişlerin rüzgarından korkmadan, yarattığı her duyguyu kabul ederek..

Sükunetin hazzı, kabulün verdiği huzurla, duruyorum şimdi de.
Yol ve rüzgar beni nereye götürürse, kabulümdür her şey.

Gönlümün sesini duyuyorum şimdi de. Her şeyi fısıldıyor kulağıma bir bir..

Selam veriyor bana, es selam ey can.
Şimdi seyret gösterdiklerimi. Bak, bir daha bak. Gördüklerine şaşırma can. Hakikati görmekse marifet, benim gözümle etrafına bir daha bak.Marifet bu değilmiş, anla cancağızım...Marifet o ki, gönülden eyvallah da.....

Bir sır verdim sana, erit içinde, öyle ki bu bildiğin değil, yaşadığın olsun..

Aşk olsun....


"Sonsuzluğun içinde kendi sonsuzluğumdur yaşadığım.."Ayşe Sarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder